Me & I

Idag hade jag Me & I party här hemma. En tjej som heter Åsa kom och visade höstens fina kollektion för mig och ett gäng andra förväntansfulla mammor. En del hade barn med sig så Claes fick agera "manny (nanny)" och hade ett litet dagis i lekrummet, det gick alldeles utmärkt! Vi mammor fick en trevlig visning av de härliga kläderna och som vanligt var det supersvårt att bestämma sig. Till slut blev det två tröjor till Nils ( monstertruck och trafik) och en klänning (blommor och prickar) till mig själv.



(Bilder lånade från www.meandi.se)
2008-08-24 @ 19:33:53 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: Jill

Visst var det en fin kollektion! Jag shoppade också en del när jag hade party...

2008-08-25 @ 14:27:34
URL:
http://sillyj.blogg.se/
Postat av: Soya

Fina grejer!

Åh nu har jag äntligen bredband igen. Back to life, med andra ord ;)

2008-08-25 @ 19:59:17
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91