Blocketfynd!

Vi har ju funderat på att köpa en trehjuling till Nils, och igår surfade jag runt på Blocket för att se om det fanns något av intresse där. Hittade en lämplig som kostade 100 kr och mailade säljaren. Fick svar att den fanns kvar, så i förmiddags ringde jag och sa att vi ville komma och titta på den. Kl. 11 kom jag och Nils till säljaren (som till och med bodde på rätt sida stan, Önsta Gryta). Nils satte sig överlycklig på trehjulingen och sparkade sig ända till parkeringen där han blev förtvivlad när jag sa att han måste kliva av så att vi kunde åka hem. När han såg att jag stoppade in cykeln i bakluckan blev han glad igen och vi åkte hem. Vilket fynd!
2008-06-20 @ 13:24:38 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Hihi så söt han är. Tänk va glad han måste blivit sen när han såg att den skulle med hem :D

2008-06-21 @ 13:49:20
URL:
http://soya.blogg.se/
Postat av: Kirsi

Verkligen ett fynd! Hoppas han får roligt i sommar med den. =)

2008-06-22 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91