Shoppinghelg!

Nu är det söndag och den lilla systern har åkt hem till Borlänge. Igår var vi som jag skrev tidigare i Hallstahammar och besökte Åsby trädgård. Där köpte syrran en stor fin tavla till ett litet fint pris. Själv köpte jag min efterlängtade förvaring från Bruka design som jag trånat efter bra länge nu; två väggfack i zink som ska sitta på väggen i arbetsrummet. På hemvägen stannade vi vid Erikslund och dök in på Biltema en snabbis. Där inköptes en pool med tak som lillaste Nils ska få i födelsedagspresent av sin farmor och farfar:


På kvällen gjorde jag pizza och så drack vi lite vin och åt en hel del godis. Tittade på filmen "Jakten på lycka" med Will Smith som ensamstående far. Vilken misär!

Idag när vi vaknade och tog upp Nils kändes han varm, och när vi tog tempen visade den 40 grader. Snuva, ont i halsen, hosta och en spya tillkom också. Jag och Emelie åkte till Västerås nyaste inredningsaffär
Nordik där jag hittade studentpresenter till en annan av mina systrar, Karolina, som INTE är syster med systern jag var och handlade med. Nu blev ni förvirrade, eller hur?!? *haha*. Efter det gick vi en sväng på IKEA, där jag köpte några få saker, bland annat ett nytt sängbord till gästrummet. Fint va?

Vi stannade på pizzeria Toscana på hemvägen och köpte med oss skinkrulle resp. kycklingrulle = MUMS!!! Nu sitter Claes och Nils och tittar på fotboll och jag ska försöka fortsätta med min bildbehandlingsuppgift.

(bilder från www.biltema.se och www.ikea.se)
2008-06-01 @ 16:09:04 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Hihi däri ska skräpet få bada med sin kusin nästa sommar :D

2008-06-01 @ 21:19:23
URL:
http://abstinence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91