Sommar + tisdagar = gräsänka

Jaha, då har tennissäsongen dragit igång utomhus för mannen. De är några stycken karlar som springer runt och slår på bollar ett par timmar på tisdagkvällarna. Det är ju roligt för C, men tråkigt för mig och N. De spelar nämligen mellan kl. 17-19, väldigt dum tid tycker jag. Jag provade att spela en gång för länge sen när C jobbade i Qatar tror jag det var...det gick INTE bra alls, tennis är en svår sport.
Jag lagade Chili con Carne till kvällsmat, men fastän N gillar både ris och köttfärs åt han bar några skedar och vägrade sen helt. Det blev ett par skivor Falu rågrut istället, huvudsaken är att han fick något i magen i alla fall. Nu tittar han på Teletubbies en stund innan det är läggdags.


(bild från www.millan.net)
2008-05-20 @ 18:39:37 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Jill

Som van golfänka så vet jag hur det känns! Men som tur är så tar ju både golf- och tennissäsongen slut nån gång...så då får vi tillbaka våra män!



Kram

2008-05-21 @ 06:44:58
URL:
http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91