Plättslukande snorig skitunge!

Idag är jag hemma och vabbar. Nils är förkyld med eländig hosta och feber, han borde vara helt slut men det är han inte. Han har hunnit med följande under förmiddagen:
  • Ätit flingor med havremjölk (några skedar i alla fall)
  • Kissat på toaletten (duktig kille)
  • Suttit i soffan under en filt och tittat på Pingu (i flera omgångar)
  • Åkt runt på sin Bobbycar
  • Lekt med verktyg
  • Ritat både på papper, bord och skrivbordsunderlägg
  • Ätit kakor och druckit saft
  • Suttit på pottan och toaletten
  • Pussat sin mamma på benet
  • Bajsat på golvet i arbets-/lekrummet
  • Ätit 10 st (!!!) plättar (jag hittade tre i frysen som jag trodde skulle räcka efterom aptiten inte brukar vara på topp när man är sjuk - där hade jag fel kan jag tala om!)

Nu sover han middag och jag passar absolut inte på att röja upp och plocka undan utan sitter istället här och slösar bort en massa tid! Så kan det gå!
2008-10-06 @ 13:17:00 NILS Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej,ni verkar ha det fullt upp, själv har jag putsat fönster i kök,tvättstuga och vårt sovrum. Ikväll kommer Emelie och vi ska äta tacos, Putte jobbar så det blir bara hon och jag.

Kram till lilla snorbajsaren!!

2008-10-06 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91