Telefonboklista

Hittade en skoj lista hos min syster Sara!

Telefonboklista

Har du pussat nummer 2?
Nej, det är mamman till en av mina elever.
(Elevmamma)

Vad har du för relation med nummer 20?
Besöker stället då och då. (BVC)

När ska du träffa nummer 30? På lördag!
(Emelie, lillasyster)

Är nummer 18 söt? Det kan jag inte tänka mig...
(Jobbrelaterat nummer, till BUP)

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Att han INTE såg ut som jag tänkt mig.
(En elevs pappa)

Gillar du nummer 14? Ja, det är en av mina elever som jag är handledare åt.
(Kille i nionde klass)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Ja, träffar henne 5 dagar i veckan.
(Tjej i nionde klass som jag är handledare åt)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Det dröjer nog, var där i fredags.
(Dinos pizzeria)

Är du nära vän med nummer 23? Japp!
(Charlotte, kompis)

Har du gått på bio med nummer 4? Nej, det kommer inte att hända heller.
(Elevmamma)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Det blir svårt...
(Numret går till Gekås camping i Ullared)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Allt möjligt.
(Moster Annalena)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Nej, jag känner honom inte.
(Fotograf som fotat elever på jobbet)

Vad har du och nummer 24 för relation? Han är min man.
(Claes)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Ha ett möte angående svenskan på gymnasiet kanske.
(Lärarkollega)

Vad är det bästa med nummer 8? Att hon är mamma till två av mina syskon.
(Örebropappans fru)

Brukar du och nummer 16 träffas? Ja, flera gånger i veckan.
(Förskolan Blåsippan)
2008-09-29 @ 20:30:41 LISTOR/TEST Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91