Äääääääääääääääntligen jullov!!!

Idag hade vi julavslutning på jobbet, eleverna fick betyg och även vi lärare fick lite uppmuntring i form av presenter. Av "bossen" fick vi varsin bok, ni som känner mig vet att jag verkligen älskar böcker så det var en härlig present att få. Jag fick "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson som jag ska försöka läsa under min ledighet.

Av en av mina rara elever fick jag jättefina skinkbestick från Sagaform! Det var verkligen en trevlig överraskning! Det är faktiskt inte sådär jätteofta vi lärare får beröm eller uppmuntran. Den rektangulära formen på paketet gjorde att jag starkt misstänkte antingen Fazermint eller Geisha eller liknande, men i paketet låg alltså fina skinkbestick.
2007-12-20 @ 22:10:32 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91