Hjärnan kopplar bort allt oviktigt...

Igår åkte jag till dagis och hämtade en liten kräkande, gråtande och svag Nils som dessutom hade ont i ett öra. När jag hade kommit halvvägs till bilen upptäckte jag att jag inte hade tagit av skoskydden! Ni vet såna där supersnygga blå saker i plast! TUR att ingen såg mig! *haha* Jag råkade nämna det för Nils (som jag ju bar på) och han blev jätteledsen (känslig som han var just då). När jag hade fått in honom i bilen och satt mig själv i förarsätet fortsatte han att gråta och upprepa något som jag inte uppfattade eftersom att han 1. just grät och 2. hade nappen i munnen. Jag bad honom ta ur nappen så jag skulle höra vad han sa och han sa "Mamma glömde, mamma glömde!" JA! Just det! SKOSKYDDEN! Tog av mig dem där i bilen innan jag körde iväg. Imorse när lillknodden vaknade pratade vi lite om gårdagen, och då säger han "Mamma toki, glömde skohydden!"

2008-12-06 @ 00:00:32 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Jill

Sötisen...!

Jag har också glömt de där skydden på. Dagispersonalen knackade på rutan och pekade på mina skor när jag var på väg att promenera hemåt med Karl. Hade de inte påpekat det hade jag nog knallat hem med "plastpåsarna" på...

2008-12-06 @ 09:57:35
URL:
http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91