Länkar till freebies

Nedan finns en lista med länkar till freebies.

Något som kan vara bra att veta är att en del sajter kräver medlemskap (som är gratis) för att man ska få ladda ner deras freebies.

Vissa är till och med så hårda att man måste ha gjort ett visst antal inlägg i deras forum för att få tillgång till filerna, men det är bara ett fåtal som jag har råkat på.

Jag vill också passa på att tala om att ni själva kan lägga till länkar ni hittar på nedanstående sida. Man behöver inte fylla i namn eller e-postadress, bara namn på sajten och länkadressen behövs. Innan länken publiceras måste jag godkänna den, jag har gjort på det viset för att slippa oönskade länkar i listan.

http://pub1.bravenet.com/freelink/show.php?usernum=18916583&cpv=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0