Creating Your First Layout in Photoshop CS2

Creating Your First Layout in Photoshop CS2 (Gör din första layout i Photoshop CS2)

Nedanstående länk är till en sida där det finns en pdf-fil som innehåller en tutorial/handledning för nybörjare. Den visar hur man gör en layout i Photoshop CS2, hur man använder en rad vanliga tekniker och verktyg. Handledningen kan nog även fungera bra för er som använder andra versioner av PS också)

http://www.scrapbook-bytes.com/cgi-script/tutorials/publish/article_539.shtml

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har suttit och slitit håret av mig i timmar och till och med blev så arg att jag radera photoshop. Efter ett nytt försök hittade jag din sida...lättnad. Försöker följa din instruktioner och har precis laddat ner kiwi materialet. Var det gratis förresten? Jag förstår bara inte vad Zippa är? Jag kan öppna dokumente för sig men inte få in det i photoshop. Kan du hjälpa mig? Mvh Lina

2007-09-03 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0