Det kom ett julkort...



När vi kom hem lite småstressade, halvtrötta och hungriga tömde jag brevlådan. I högen bland alla julkort och räkningar låg ett rött kort som såg barntillverkat ut, min första fundering var "Vems barn har gjort det här då?" och jag började gå igenom några vänners barn i tanken. När jag vände på kortet fanns där inget frimärke, och texten som stod att läsa var "God jul mamma och pappa önskar Nils"!!! Snacka om att mammahjärtat smälte! Inte bara för att det var ett julkort från sonen, utan att förskolefröknarna hade bemödat sig med att gå hem till oss och lägga det i brevlådan så att det liksom blev mer "på riktigt"! Så himla rart!!!
2008-12-17 @ 20:31:54 NILS Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

nej va gulligt!!!

2008-12-18 @ 10:47:24
URL:
http://soya.blogg.se/start

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91