Julklappspåse Large - min påse!

Jag har varit med i ett julklappsbyte hos En bok om dagen. Jag skickade en välfylld påse till Sinneskatten och fick ta emot en från Britt-Marie. Min påse öppnade jag igår när vi kom hem från Göteborg, jag kunde inte vänta ända till jul!

Nu har jag lite trevlig läsning och god choklad (ääälskar choklad i alla former!) att njuta av under julledigheten. Påsen innehöll också ett par (antar jag) hempysslade alster; ett broderat bokmärke och en pärlbroderad granprydnad. Några vykort föreställande Gammelstads kyrka och ett nummer av tidninge Vi som handlar om läsning låg också däri. Tack snälla Britt-Marie!!! Efter att tåget hem från Göteborg var försenat med allt krångel och dåligt humör som det förde med sig var det härligt att få öppna paket när man kom hem kan jag lova! Det här var ju hur roligt som helst, och jag hoppas att det blir flera byten att se fram emot hos 'En bok om dagen'!

Om ni är nyfikna på vad jag skickade till Sinneskatten, så klicka här!
2008-12-14 @ 14:07:54 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Sååå kul att du gillade paketet, min favoritförfattare Isabel är helt underbar och jag hoppas du kommer att ha lika mycket nöje av henne som jag.

Skönt att skicka något som passar och jag hoppas du får en riktigt skön jul.



ps. jag hoppas också på ett till "byte"

2008-12-14 @ 17:44:54
URL:
http://brittmariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91