Jaha, ska jag sätta lite fart på den här bloggen eller?

Har funderat och funderat, och funderat lite till; ska jag radera bloggen eller faktiskt börja skriva lite mer regelbundet? Idag har jag bestämt mig för att ge det en chans. Sitter här som gräsänka eftersom maken är på en restaurang på en ö i Mälaren med jobbet. Båten hem skulle gå 21.30 så jag har lite egentid just nu, tycker det är riktigt skönt!
Lilla N sover, somnade sött för snart två timmar sedan efter att ha ätit ägg- och mjölkfri lasagne (har inte lagat en sådan variant förut men den blev riktigt bra - hurra!) och sedan tittat på Teletubbies med sömniga ögon och snuttis (som han numera döpt till "Nusse") i näven.
Här nedan syns det som finns framför mig på datorskärmen, datorbordet och skrivbordet just nu: kursen Digital bildbehandling (Högskolan i Jönköping) som jag har hållit på med under vårterminen (är inte klar än, har examinationsuppgiften kvar + några till filmer att se), och i sommar ska jag läsa Datorer och data från grunden 7,5 poäng på Mittuniversitet Härnösand. Den första av dem läser jag mest för nöjes skull (men jag har nytta av den i mitt yrke också), den andra för att fortbilda mig för att klara av datorkunskapsundervisningen bättre. Om den är rolig återstår att se!



2008-05-15 @ 20:52:11 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Nämen va kul att du ska ge bloggande en chans :D

2008-05-15 @ 22:02:12
URL:
http://abstinence.blogg.se/
Postat av: Jill

Ja, blogga massor!!! Jag älskar att läsa bloggar. Har ett gäng som jag följer regelbundet...nu kanske det kan bli en till.



Ha det gott!

2008-05-18 @ 22:11:58
URL: http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91