Trött idag

Jobbet var väl ok, både personal och elever längtar nog efter sommarlovet. Jag håller på och scannar bilder för att kunna göra examinationsuppgiften i min kurs Digital bildbehandling. Jag ska ge mig på att restaurera några gamla foton från mormor och morfars album som mamma hade hemma. Kursen har varit jättekul och lärorik och jag kan varmt rekommendera den. Den går helt på distans och man undervisas med filmer som man tittar på via Internet. Mattias som leder kursen är riktigt behaglig att lyssna på och duktig på att förklara så man förstår. Här finns lite info om kursen: Digital bildbehandling 7,5 hp vid högskolan i Jönköping. Ni får kanske se resultaten av min slutuppgift här i bloggen senare. När jag får tid kan jag lägga ut bilderna som jag redan gjort till de andra inlämningsuppgifterna.
2008-05-22 @ 21:42:37 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91