Clas Ohlson - reklamation på väg!!!

På mors dag förra året fick jag en efterlängtad lamineringsmaskin. Idag när jag använde den kom det inte ut något laminerat papper. Det kom - INGENTING! Papper + plast måste alltså vara kvar därinne i lamineringsapparaten. Jag trodde först att jag hade blivit helt tokig - att jag faktiskt inbillat mig att jag fört in papper+plast för laminering i maskinen. Därför körde jag in ännu ett papper+plast för laminering, som såklart fastnade efter halva vägen då det troligtvis är en sörja av smält plast därinne. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad irriterande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Till saken hör att jag var på stan senast igår med en reklamation, ett par skor som gått upp i limningen och fått fula sprickor i skinnet. Jag hoppas att Clas Ohlsons personal kommer att behandla mig lika väl och vänligt som tjejen på Wedins gjorde. Jag fick pengarna tillbaka direkt utan problem (skorna köpte i februari i år). Fy vad tråkigt det är att saker går sönder och/eller inte fungerar som de ska! Morr!

2008-11-02 @ 11:22:22 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: Jill

Du är utmanad: http://sillyj.blogg.se/2008/november/jag-har-blivit-utmanad.html

2008-11-02 @ 20:27:40
URL: http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91