Aj aj aj aj aaaaaj!

Nu är det definitivt höst! Det talar mina fingrar och händer om för mig. Nej, de kan inte prata, men på höst och vinter får jag kontakteksem i handflator och på fingertopparna. Det svider som f-n kan jag tala om! Och man ska helst undvika att händerna blir blöta - hur enkelt är det då? Diska, tvätta sig, skala potatis....+ 1000 saker till som gör att man blir blöt om händerna, allt detta förvärrar mina eksem. Det blir till att sova med kortisonsalva + bomullsvantar inatt. Blä!

2008-10-07 @ 19:16:58 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ajj stackare det där såg inte alls skönt ut.Men hoppas det känns lite bättre i morgon när du bäddat in dom i vantar i natt...

2008-10-07 @ 21:26:20
URL:
http://familjenbus.blogg.se/
Postat av: Jill

Usch!!! Ser inget vidare ut... Jag vet ju hur besvärligt du brukar ha det, så jag lider med dig!



Kram

2008-10-08 @ 07:21:38
URL: http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91