Helt galet trött

Just nu känner jag en stooor trötthet. Jag vabbade flera dagar förra veckan, jobbade tisdag då det var studiedag och på fredagen var jag på utbildning hela förmiddagen. Igår var det också studiedag, och har därmed inte haft någon som helst planeringstid på bra länge. Det kändes inte så lajbans att komma till jobbet då, men det ordnade sig bra med lektionerna ändå tyckte jag. På eftermiddagen tog jag itu med nästan alla högar på och runt mitt skrivbord och har hittat en del saker jag trodde jag hade tappat bort. Jag byggde mig ett brevkorgstorn så nu ska det bli ordning på högarna! De kommer åtminstone att bli mindre och lättare att hitta i...för högar kommer det att bli i brevkorgarna också, det är jag nästan helt säker på.
    Har också haft lite konflikt...eller vad man nu ska kalla det, gällande jobbet (dock ej med några kollegor) som har tagit enormt mycket av min energi. Jag har inte sett slutet på det än men det löser sig väl...
     Imorgon har jag svenska med åttorna på morgonen innan jag drar iväg till årets gymnasiemässa med mina nior. Ska bli ganska roligt att gå runt där och få veta vad de funderar på för program till nästa höst. På eftermiddagen har jag svenska med gymnasieklassen, ganska tuff grupp att göra någonting planerat i faktiskt - vi får se vad det blir. Jag letar fortfarande efter ett bra läromedel till den gruppen, men det verkar vara svårt att hittta.
     Nu ska jag gå tillbaka till fåtöljen och se resten av Äntligen hemma.
Baj baj!
2008-10-14 @ 20:39:47 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

längtar jag med :D

2008-10-15 @ 13:41:27
URL:
http://soya.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja och tyvärr så kommer inte tröttheten försvinna på ett tag för veckorna blir bara rörigare och rörigare känns det som!

2008-10-15 @ 17:17:17
URL: http://www.rebbesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91