Kvinnan som älskade böcker...kanske en bra boktitel?!?


Alla som känner mig vet hur mycket jag tycker om böcker; att läsa, köpa och ha i bokhyllan! Igår gjorde jag en beställning igen på
Bokus, det blev böcker till hela familjen:

Till mig själv: Planera dig fri: så skapar du tid och rum för dig själv av Chris Edman och Röj och rensa, förändra och förbättra rum för rum, steg för steg av Nina Strandberg
Till maken (som läst första delen i Stieg Larssons trilogi): Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes, båda av Stieg Larsson
Till sonen: Rut och Knut jobbar av Carin Wirsén (bara 40 kr - Medmerakorterbjudande)

EFTERLYSNING: Jag har lånat ut boken Rensa, röj och förändra : 101 steg mot ett bättre liv, men jag har ingen aning om vem som har den! Om 'låntagaren' läser detta - jag vill ha den tillbaka!!!

(Foto av Clara Natoli, www.morguefile.com)
2008-10-01 @ 18:08:50 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Fråga mig inte hur jag hamnade här. För det vet jag inte. Jag är ny på scrapbooking. Och blev direkt intresserad av att göra det med datorn. Så mycket enklare. Trodde jag. Och billigare.. Men jag tror jag behöver en liten grundkurs. Jag har Photoshop 7.0 och den första frågan är ju förstås hur/var jag kan ladda ner material att arbeta med.

Är du rätt person att be om hjälp?

Med vänliga hälsningar

/Annica

2008-10-02 @ 16:33:28
URL:
http://anja72.blogg.se/
Postat av: Jill

Vilken fin design! Hon är duktig, lillasyster.

2008-10-02 @ 23:00:24
URL: http://sillyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91