The Compactor!

En av mina kompisar som var med på årets shoppingresa till Gekås i Ullared hade med sig en mycket fiffig grej; en vakumpåse. När man proppat den full med saker (kläder i detta fall), så tar man fram dammsugaren och suger ur luften. Volymen minskar en hel del och sakerna blir lättare att förvara. Jag köpte mina påsar på ICA sist när jag handlade och igår provade jag dem. Jag packade i Nils urväxta kläder som jag tänkt lägga upp på vinden. Tidigare förvarade jag dem i små 6-kronorslådor från IKEA vilket i och för sig också fungerade, men på det här viset tar de mindre plats och det är ju lättare att slänga upp ett par sådana här påsar på vinden än att ha åtta smålådor som dräller omkring!

2008-10-12 @ 11:15:16 BLANDAT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Så smart!

2008-10-12 @ 16:49:22
URL:
http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91