Trött - tankspridd - tillfälligt sinnesförvirrad?

Vilket av orden som stämde med det jag snart ska berätta om det kan jag inte med säkerhet säga, kanske allihop? Jag och kollegorna satt och pratade på lunchen och hur vi halkade in på ämnet vet jag inte riktigt, men det vi pratade om var knasiga saker man säger och/eller gör. Så håll till godo - här bjuder jag på ett par av mina knäppa grejor som kanske kan hjälpa till att börja helgen med ett skratt!

Morgondusch
En morgon (för ganska länge sen) ställde jag mig i duschen, satte på vattnet och började duscha. Jag tyckte att det på något sätt kändes underligt att duscha, och när jag tittade neråt såg jag att jag hade glömt att ta av mig underkläderna! Liiiiite trött kanske?!?

Åka hem från jobbet
Efter en - antar jag - ovanligt arbetsam dag på jobbet promenerade jag över parkeringen bort mot min bil. Man låser upp och larmar av med hjälp av en knapptryckning på nyckelringen och detta kan man göra en bra bit ifrån bilen. Jag gjorde det, kom fram till bilen, öppnade dörren och klev in. När jag just skulle dra igen dörren fick jag en chock! Jag satt nämligen i baksätet! Det är ganska svårt att köra bil när man sitter i baksätet...
2008-09-26 @ 13:23:53 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: TuffLoysan

Hahaha faan va kul!!!

2008-09-26 @ 22:35:15
URL:
http://tuffloysan.blogg.se/
Postat av: mamma

Snacka om tankspridd!!Kul var det iallafall.

2008-09-27 @ 16:22:58
Postat av: Soya

HAHAHAHAHA

2008-09-29 @ 12:17:30
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91