En vanlig tisdag...eller inte

Idag har jag jobbat nästan som vanligt. Det "ovanliga" var att vi fick träffa får nya blivande chef på eftermiddagen. Han kom och presenterade sig och var med på vårt veckomöte. Första intrycket var bra, han verkar ha koll på saker och ting och var lugn och trevlig. Jag ringde hem för att få hämtning av C & N men de var inte så pigga på det. N verkar ha någon hemsk form av magsjuka och det stinker kadaver eftersom han går runt och släpper brakare hela tiden stackarn. Den stora mannen kände sig hängig han också så jag fick ta bussen hem. Hann in 5 minuter på Designtorget som har öppnat en butik här i stan. Jättemycket roliga saker har de, så dit ska jag definitivt och titta någon dag när jag har mer tid. Nu ska jag beställa lite julklappar - lönen kom ju ÄNTLIGEN idag!
Tack och hej!
2007-11-27 @ 20:02:24 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Åh, designtorget *dreggel*

2007-11-29 @ 11:50:41
URL:
http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91