Ramlade in på Designtorget idag...

...och den här shoppingkassen fick följa med mig hem:

Beskrivning från
Designtorget.se:
"Stark, smart och snygg kasse som du ska använda i stället för plastpåsar. Den är så lätt och liten att du får plats med den i minsta handväskan. Finns i flera färger och mönster. Tvättas för hand, tillverkad i 100% polyester och klarar upp till 20 kg."
Jag börjar nog bli gammal tror jag....det är lite tantvarning att ha en sån här kasse i handväskan faktiskt, jag vet! Svärmor har det, behöver jag säga mer?!? Men det är ju bara sååååå fiffigt! Och dessutom miljövänligt! Så det så!

(Bild lånad från: http://envirosax.com/)
2008-08-25 @ 20:05:57 SHOPPING Permalink


Kommentarer
Postat av: mamma

Den var fin, har ingen sån men är ju inte tant än...ha ha

2008-08-25 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91