Julavslutning på jobbet

Nu ikväll har vi haft julavslutning på jobbet och vi gjorde vår traditionella utomhusgrej; mingel med glögg, julmust och pepparkakor, litet tal av rektor, show av nycirkuseleverna, betygsutdelning och sjungade av "Nu tändas tusen juleljus". Nils (som var med eftersom hans pappa var på julfest på sitt jobb) fick tag på några jongleringsbollar som han stod och kastade, jag frågade honom om han jonglerade varpå han svarade "Jag kan bollera!!!" Erik från Gycklargruppen Trix - tillika cirkuselevernas lärare - tyckte att det var en alldeles utmärkt ord, vi kanske ska skippa jonglera och börja kalla det bollera i fortsättningen? Jag delade ut betyg till min klass och fick tillbaka kramar av dem + en julklapp av två av tjejerna. Sånt är så himla kul och det värmer verkligen ett lärarhjärta att få lite extra uppskattning! Det är man inte bortskämd med!!! Är ni nyfikna på vad jag fick?




Snapsglas från Sagaform


Superfint halsband!
2008-12-18 @ 20:40:23 BLANDAT Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91