Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av syrran Sara!

Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra bloggare.

Regler: Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag läste Spanska A på Mälardalens högskolan och lärde känna en tjej från Uppsala som hette Heidi. Jag minns att vi pluggade till en tenta en halv natt och delade på en miniflaska Rioja innan vi somnade. Tyvärr har vi tappat kontakten.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
* Börja på en distanssommarkurs på Mitthögskolan (Datorer och data från grunden 7,5 hp)
* Duscha Nils
* Prata med Ulrika
* Scrappa en framsida till min kalender
* Äta en glass


3. Godis jag gillar:

Choklaaaaaaaaaaaaaad! En favorit är lösgodiset "Lys melk"

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Betala av alla lån, köpa en egen bil, renovera badrummet, ge bort en del till välgörande ändamål......ja skulle jag skriva allt jag skulle göra skulle jag få sitta här länge, och det har jag varken tid eller lust med.

5. Städer/orter som jag bott i?

Örebro, Gustafs, Borlänge, Västerås

Jag utmanar:
Rebecca och Kirsi. Törs inte utmana fler eftersom jag inte känner fler bloggare jag tycker att jag kan tvinga på en utmaning!

2008-06-18 @ 20:36:42 LISTOR/TEST Permalink


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Tja! Haha... jag har utmanat dig... fast du behöver inte göra om denna... =)

Känner bara 2 som har en blogg...

2008-06-18 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91