Svart katt, vit katt

Nu har jag och C tittat på filmen Svart katt, vit katt. Vilken himla galet knasig film!!! Har aldrig sett något liknande förut! Första halvtimmen var jag oerhört skeptisk, men tänkte att man måste se klart den när man väl har börjat...sen fastnade vi i den och ja...vad ska jag säga...jag kan inte bestämma mig för om jag tyckte den var tokbra eller bara...ja...helt galet konstig! Måste nog smälta intrycken över natten tror jag.

Klicka här för information om filmen!


(bilden lånad från www.discshop.se)
2008-05-16 @ 22:49:45 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Hihi, Martin älskar den filmen :)

2008-05-18 @ 11:14:31
URL:
http://abstinence.blogg.se/
Postat av: Martin

Öjjjj det är fan den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv tror jag.. diggar grisen som står o äter upp bilen...

2008-05-20 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91