Jag vann...

...en auktion på Tradera. Budade hem ett par Viking 'Winterfriend' i fint begagnat skick (nyskick enligt beskrivningen, men det återstår att se). Jag kollade nypris i en nätbutik, det låg på 750:-, jag betalade 274 kr med frakt så det känns som jag har gjort ett fynd. Vi får väl se när jag får hem dem om de är så fina som det verkar.
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=71450156

Nu kommer väl Nils att bli tagen för flicka igen när han får RÖDA skor. Han hade röda skor förra vintern och det gick alldeles utmärkt. Han har ett par röda och silvriga gympadojor också, och när vi var och lunchade på Vallbymuséeets värdshus i augusti blev en i personalen tveksam till om Nils var en pojke eller flicka på grund av skorna! Men hallååååååååååå - har flickor ensamrätt på röda skor eller?!? Nu måste jag ju lägga in en bild på hur han såg ut den dagen, visst ser han väldigt flickig ut? (Och ja, jag tycker också att klädkombinationen är rätt lustig, men då syftar jag på tröjan + byxorna - påklädd av far sin som inte riktigt bryr sig om det där med att matcha lika mycket som jag gör *hihi*)
2008-09-04 @ 21:54:54 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Oh ja väldigt flickig.. NOT!

2008-09-05 @ 09:57:42
Postat av: Kirsi

Fånigt att han blev tagen för flicka!

Alvin har också röda skor! Flickor har definitivt inte ensamrätt på den färgen!

2008-09-06 @ 09:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91