Personlighetstest

Jag gjorde ett personlighetstest på nätet, så här blev mitt resultat:

Din personlighetstyp
: Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig: Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Tycker ni som känner mig att det stämmer?!?

2008-09-23 @ 17:46:50 LISTOR/TEST Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

På mig stämde det inte alls! Iaf inte som jag själv har upplevt mig själv innan.



Stämde rätt bra på dig iaf!

2008-09-23 @ 20:16:51
URL:
http://soya.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det gör det faktiskt!

2008-09-25 @ 00:00:25
URL: http://emlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91