Var ska vaggan vara?

Hemma hos oss finns en vagga som min gammelmorfar snickrat och som jag låg i när jag var liten. Den har vandrat runt lite bland syskon och kusiner, och nu är den alltså hemma hos mig. Den räknas väl som min eftersom den tillverkades åt mig,och det var jag som låg i den först. Man kan ju tycka att vi har massor med plats vi som bor i hus, men faktum är att det inte finns något bra ställe att förvara vaggan på! Jag vet inte riktigt var jag ska göra av den! Maken frågade om jag absolut måste ha den kvar, vi kommer kanske inte ens att använda den igen och det har han ju rätt i. Men det finns en hel del känslor inbäddade i vaggan och dess historia, så jag har svårt att tänka mig att göra mig av med den. Den är så pass stor att det inte går att få upp den på vinden, och något förrådsutrymme har vi inte som räcker till heller. Vad göra?
2008-09-08 @ 00:28:35 ALLMÄNT Permalink


Kommentarer
Postat av: Soya

Har ingen plats för den vi heller. Pappa måste ju ha mycket plats i huset sen ;)

2008-09-08 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91